۰۴۱-۳۴۴ ۸۵۵ ۱۵
دریافت نوبت مشاوره

دوره توانبخشی شناختی حافظه و اختلالات یادگیری

دوره  توانبخشی شناختی حافظه و اختلالات یادگیری

دوره توانبخشی شناختی حافظه و اختلالات یادگیری

۷ آذر ۱۳۹۴ آویژه سنتر

فرهیخته گرامی:
از سری دوره های رویکردهای نوین علوم شناختی، دوره  توانبخشی شناختی حافظه و اختلالات یادگیری ،با تدریس استاد محترم جناب آقای دکتر وحید نجاتی(فوق تخصص علوم اعصاب شناختی)،با همکاری موسسه نواندیشان آویژه و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۶ و۲۷ آذرماه ۹۴ در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.

محورهای این دوره عبارتند از:

  • تعریف، تئوری ها و اصول حافظه و یادگیری

  • نقایص حافظه و یادگیری

  • ارزیابی حافظه و یادگیری

  • اصول و تکنیکها و روشهای توانبخشی حافظه

  • اجرای عملی بسته توانبخشی شناختی پارس

  • اجرای عملی بسته توانبخشی شناختی آرام

دوره زمستانی و جامع توانبخشی شناختی مغز برای اولین بار در ایران با ۵۰ امتیاز باز آموزی آغاز شده که موضوع سومین هفته این مدرسه توانبخشی شناختی حافظه و اختلالات یادگیری میباشد.برای مشاهده کل برنامه میتوانید جدول زمانبندی دوره جامع توانبخشی شناختی را از فایل pdf زیر دانلود کنید.

به شرکت کنندگان در دوره مدرک رسمی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و امتیاز بازآموزی از سامانه آموزش مداوم پزشکی تقدیم می گردد. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۸۷۸۴۰ – ۰۲۱ بخش آموزش موسسه نواندیشان آویژه تماس حاصل فرمائید.

موسسه نواندیشان آویژه با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و با مجوز سامانه آموزش مداوم پزشکی دوره های معتبر آموزشی برگزار مینماید.جهت اطلاع از آخرین دوره های آموزشی با راه های ارتباطی زیر با ما همراه باشید:

#کارگاه

شبکه اطلاع رسانی نواندیشان آویژه

https://telegram.me/avizhehchannel

ارتباط با مدیر کانال

@Avizhehcenter

آخرین اخبارکارگاه و همایش داخلی وخارجی

مقالات مرتبط