۰۴۱-۳۴۴ ۸۵۵ ۱۵
دریافت نوبت مشاوره

مراسم رونمایی از لباس فضایی آویژه برگزار شد

مراسم رونمایی از لباس فضایی آویژه برگزار شد

مراسم رونمایی از لباس فضایی آویژه برگزار شد

۳ خرداد ۱۳۹۸ دکتر نادر علیرضالو

همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس موسسه نواندیشان آویژه مراسم رونمایی از لباس فضایی آویژه (AVIZHEH SUIT) برای اولین بار در ایران در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۹۸برگزار شد.

 

این لباس که در توانبخشی و کاردرمانی اختلالات جسمی و حرکتی از جمله فلج مغزی کودکان ، دیستروفی های عضلانی، سکته های مغزی و … کاربرد دارد برای اولین بار در دهه ۱۹۹۰ در کشور روسیه توسط ولادمیر تی چینیا طراحی گشته و با نام تجاری Adeli Suit  در کودکان فلج مغزی کاربرد یافت دیری نپایید که در سال ۲۰۰۲ توسط دکتر ریچارد و همسرش ایزابل که فیزیوتراپیست بودند با اعمال تغییراتی باز طراحی و تولید شد و با نام تجاری Thera SUIT در سرتاسر دنیا کاربرد یافت.

متاسفانه در کشور مان ایران تاکنون به خاطر شرایط تحریم و هزینه های بسیار بالای خرید این لباس (هر ست لباس ۲۵۰۰ دلار حدود ۴۰ میلیون تومان) امکان تهییه و کاربرد این روش بسیار موثر در مراکز توانبخشی وجود نداشت.

خوشبختانه در سال جاری که سال رونق تولید نامگذاری شده است این وسیله ارزشمند توسط دکتر نادر علیرضالو مدیر و موسس نواندیشان آویژه و تحصیلکرده کاردرمانی و دکتری تخصصی علوم شناختی برای اولین بار در ایران طراحی و به تولید انبوه رسید که زین پس می توانید با نام تجاری AVIZHEH SUIT این لباس را با هزینه به مراتب کمتر تقریبا یک دهم قیمت جهانی تهیه و در مراکز توانبخشی و کاردرمانی استفاده نمایید.

آویژه سویت در شش سایز شامل : سایز XS زیر ۲.۵ سال با رنگ نارنجی- سایز S با رنگ زرد ۲.۵ تا ۵ سال- سایز M  با رنگ صورتی ۵ تا ۸ سال، سایز L با رنگ قرمز برای ۸ تا ۱۲ سال- سایز XL رنگ سبز برای ۱۲ تا ۱۸ سال – و سایز XXL با رنگ آبی برای استفاده در افراد بزرگسال تولید و آماده ثبت سفارش از مراکز می باشد.

هر دست کامل آویژه سویت شامل: کلاه، جلیقه، شلوراک، دو عدد زانو بند، دو عدد کفش پوش، و ۲۰ قلاب اضافی و ۲۰ کش کانکتور می باشد.

همچنین لازم بذکر است ثبت نام دوره آموزشی لباس فضایی و اسپایدرکیج آغاز گردیده و این دوره آموزشی در دو کارگاه سه روزه و مجموعا ۶ روز در نیمه اول تیرماه برگزار خواهد شد

مراکز کاردرمانی می توانند جهت سفارش لباس فضایی و اسپایدر کیج آویژه از طریق تلگرام یا شماره های زیر اقدام نمایند.

۰۲۱۲۲۶۸۷۸۴۰

۰۴۱۳۴۴۸۵۵۱۶

۰۹۳۶۱۶۱۲۷۴۱

مقالات مرتبط