۰۴۱-۳۴۴ ۸۵۵ ۱۵
دریافت نوبت مشاوره

ماساژ حسی کودک

ماساژ  حسی کودک

ماساژ حسی کودک

 ماساژ های تخصصی و درمانی با هدف کاهش حساسیت های لمسی ، بهبود ارتباطات و تعاملات والد = کودک ، کاهش اضطراب و هراس های دوران کودکی ، افزایش تحمل روانی کودکان ، افزایش احساس لذت بخش آرامش و تن آگاهی ، بهبود مهارتهای سیستم لمسی – تعادلی و .. توسط کارشناسان مجرب کاردرمانی به ارائه خدمت به مراجعین گرامی می پردازد.

معمولا انواع ماساژ با یک مکانیسم مشابه بر روی بدن اثر می گذارند. زمانیکه ماهیچه بیش از حد فعالیت دارد تجمع مواد زاید از جمله اسیدلاکتیک می تواند باعث درد، گرفتگی و حتی اسپاسم عضلات شود. ماساژ بطور عام و ماساژ سوئدی به طور خاص، گردش خون و جریان لنفاوی را بهبود بخشیده ، مواد غذایی و اکسیژن تازه را به بافتهای مزبور می رساند و به خروج مواد سمی و بهبودی کمک می کند.
همچنین عضلات در حال کشش می توانند به رگهای خونی و اعصاب فشار آورده وبا محدود کردن جریان خون باعث ایجاد درد شوند .با ماساژ منطقه مورد اثر ، بتدریج فشار عضله بر اعصاب درگیر کاهش یافته و درد کاهش می یابد. همین مکانیسم در بهبود عضلات آسیب دیده با ماساژ باعث سودمندی آن است.
علاوه بر این، ماساژ باعث افزایش اندروفین ها (نابود کننده های درد) و افزایش ترشح هورمون سروتونین (تعدیل کننده خلق و خوی) می شود. همچنین ثابت شده که هورمون استرس (کورتیزول) را آزاد می نماید.به همین دلیل ماساژ اغلب به عنوان یک درمان تکمیلی برای افرادی که سیستم ایمنی آنها بر اثر استرس تضعیف شده توصیه می شود.ماساژ آقایان معمولا بخاطر علاقه آنها پرفشارتر اجرا می شود و همچنین شما برای تامین این فشار باید بدن قوی تری داشته باشید.البته هستند آقایونی که ماساژ ریلکسی ساده را دوست دارند.برای این مهم شما می توانید ماساژ تای یا دیپ تیشو را برای آنها اجرا نمایید