۰۴۱-۳۴۴ ۸۵۵ ۱۵
دریافت نوبت مشاوره

دوره مدیریت کسب و کار (کارآفرینی) در علوم شناختی برای اولین بار در ایران

دوره مدیریت کسب و کار (کارآفرینی) در علوم شناختی برای اولین بار در ایران

دوره مدیریت کسب و کار (کارآفرینی) در علوم شناختی برای اولین بار در ایران

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ آویژه سنتر

دوره مدیریت کسب وکار(کارآفرینی) در علوم شناختی برای اولین بار درایران برگزار می گردد.

به گزارش بخش آموزش موسسه نواندیشان آویژه دوره مدیریت  کسب وکار(کارآفرینی)در علوم شناختی (MBA in Cognitive Sciences) برای اولین بار در کشور برگزار می گردد. با توجه به گسترش دانش های مرتبط با علوم شناختی در کشور و همچنین گستره گرایش های این رشته از روانشناسی تا هوش مصنوعی لزوم گسترش کارآفرینی و خلاقیت کسب و کار در این رشته بیش از پیش احساس می گردد.
در این راستا موسسه نواندیشان آویژه با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اولین دوره کاربردی یک ساله با عنوان “مدیریت کسب و کار در علوم شناختی” را از نیمسال دوم سال جاری برگزارمی نماید. شرایط حضور در این دوره داشتن حداقل مدرک کارشناسی به بالا در حیطه های مرتبط با علوم اعصاب شناختی و سایر گرایشهای علوم شناختی، کلیه رشته های توانبخشی، روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و سایر رشته های مرتبط با حیطه سلامت می باشد.
در این دوره یکساله که در ۴ ترم فشرده برگزار خواهد شد، سرفصل های آموزشی چون، مبانی کارآفرینی در علوم شناختی، خلاقیت و نوآوری، مدیریت سازمانی، مدیریت مالی و حسابداری، تدوین برنامه های راهبردی کسب و کار در علوم شناختی، اصول بازاریابی عصبی، نورومارکتینگ و … بسیاری از مباحث با تدریس اساتید مجرب کارآفرینی از دانشگاه تهران و اساتید حوزه علوم شناختی ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است به فارغ التحصیلان این دوره مدرک رسمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تعلق می گیرد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ، به وب سایتwww.avizhehlc.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۶۸۷۸۴۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

مقالات مرتبط