۰۴۱-۳۴۴ ۸۵۵ ۱۵
دریافت نوبت مشاوره

کارگاه یکپارچگی حسی(SI) در کودکان طیف اتیسم با دکتر سیدعلی صمدی

کارگاه یکپارچگی حسی(SI) در کودکان طیف اتیسم با دکتر سیدعلی صمدی

کارگاه یکپارچگی حسی(SI) در کودکان طیف اتیسم با دکتر سیدعلی صمدی

۱۷ آبان ۱۳۹۵ آویژه سنتر

به اطلاع اساتید محترم و دانشجویان گرامی می رساند:

دوره آموزشی یکپارچگی حسی(SI) در کودکان طیف اتیسم با دکتر سیدعلی صمدی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همکاری مؤسسه نواندیشان آویژه برگزار می گردد.

زمان: ۰۴ و ۰۵ آذر ماه ۹۵

کلیات برنامه کارگاه:

این کارگاه پس از بیان زمینه های نظری مربوط به دیدگاه انسجام حسی و با توجه به تغییرات ایجاد شده در شناسایی و طبقه بندی اتیسم به نقش دیدگاه حسی در فرایند مداخلات حسی می پردازد. پس از آن با استفاده از چک لیست هایی به ارزیابی ترجیحات حسی شرکت کنندگان می پردازد و پس از آن در طی فعالیت های عملی نحوه ارزیابی حسی و فهالیت های حسی در زمینه بازی را مورد بررسی قرار می دهد. فعالیت های عملی کارگاه در قالب برگه های تمرین با توجه به تعداد شرکت کنندگان به شکل گروهی و یا انفرادی انجام می شوند. کلیپ های مختلفی د ارتباط با موضوعات مطرح شده در کلاس ارایه می شود و مجموعه اطلاعات ارایه شده در قالب یک خلاصه مکتوب در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

در پایان به شرکت کنندگان در دوره مدرک لاتین با مهر و امضای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ارائه میگردد.

مکان: تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار, دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۶۸۷۸۴۰-۰۲۱ و ۲۲۵۴۱۰۰۶-۰۲۱ بخش آموزش و ثبت نام کارگاه ها تماس حاصل فرمایند و یا در صورت تمایل جهت اطلاع از اخبار دوره های آموزشی نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۳۶۱۶۱۲۷۴۱ پیامک نمایند.

http://

مقالات مرتبط